PC Bob yg baru...

2:03 PM 17 Comments

Bermula nya kisah apabila seorang sahabat yg bernama bob(mohd farhan) dak kimia yang menangis2 apabila laptop miliknye rosak akibat kerosakan pd bahagian papan-mak(motherboard la) yg tebakor..


lepaih tu bob jumpe aku dan bertanye la die
          "jeli,aku nk mnx tlg ni,laptop aku rosak,aku nk wat keje pon ssh apetah lg nk reply komen2 awek indon kt pesbook..mcm mne ni jeli??"

aku pon jwb la ngan tenang 
           "jgn susah ati bob,bak duit meh aku belikn pc baek punye utk hang"

 bob menjawab
          "bpe inggit ko nk pakai??"

aku  plak cakap
         "dlm 1500 tp stand by 1700 kot2 nk pki lebih ke"

bob terkejut
        "ape !!! 1500...emmm murahnye...nah amik 1700 smbil campak duit kt aku"

pastu,dh dpt duit dan lps je test numerical,aku ngan lan trus terbang ke 1 lokasi rahsia kt perai untuk beli brg pc bob...

total semua barang Rm 16++ dan ni lah barang2 nye

AM3 Phenom X4 925 2.8GHZ

DVD writer(xde ni cmne nk instol window weh)

500 WD stor simpanan

500 watt PSU

ASus Mobo

CM elite 310


LG 20 inch
team elite ram 2 gb



bile sampai je kt bilik lan...letak barang..mandi2 solat dan bermula la proses pemasangan pc bob..










siap dh...huhu 

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.