kancil ku kene BEDAH

4:03 AM 8 Comments

Smlm mase aku blk dr repair driveshaft kete aku...tgh gear 4,  kuar bunyi yg meneramkan dr perot kete aku (bygkn bunyi mcm owg potong besi)..aku trus cemas, ahhhh aku tensen. aku blk buke pose pon x tenang,pastu bersambung plak arini aku g bengkel tu blk,pomen tu kate gearbox prob....ah sudah.mkn duit lg kete aku ni...Tp demi nk blk raye ni...terpakse gak repair...dh konpom nk ganti, trus pomen2 yg berkaliber tu bedah kete aku x smpi sejam tebukak sume tali pusat kete aku....maklumlah 3 owg pomen sekali wat keje...

ni la keadaan kete aku 20% kene bedah...mcm2 pomen suruh aku ganti..aku pon mengiyekan jela...

kete aku tgh terbang mase ni...sedang membayangkn duit yg akan melayang..

ni la ghupa enjin au yg dh uzur ni (130 kmh blh lg)
tu dia gearbox sblh kanan yg nk kene tukaq...adehh..apsal la ko rosak...


lbh kurang pukul 5 br kete aku siap pasang sume blk...g testing 2 3 kali ok...tp kete kene tinggl kt bengkel lg psl blom byr....hahahaha

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.